Společnost CPD-REAtrade vám garantuje komplexní službu, zahrnující plný záruční i pozáruční servis tiskáren a opravy tiskáren námi dodaných. A to na rozdíl od prodejců zaměřených pouze na nízkou cenu e-shopů bez jakékoliv podpory zákazníkům.
Na zařízení nedodaná CPD-REAtrade poskytujeme mimozáruční servis a opravy tiskáren. Odstranění vad v rámci servisu probíhá po dohodě se zákazníkem buď v našem servisním oddělení nebo v místě zákazníka. Servis tiskáren a tiskových zařízení od některých výrobců je realizován ve spolupráci s jejich servisním střediskem.
Naše technické servisní oddělení disponuje týmem zkušených techniků, jejichž odborné znalosti a dovednosti jsou na velice vysoké a profesionální úrovni. Úroveň znalostí techniků je pravidelně rozšiřována a aktualizována absolvováním technických školení a tréninků jak v zahraničí, tak i v České republice.
Servis a opravy tiskáren provádíme v Praze. Vždy se snažíme zajistit rychlý servis a výhodnější servisní ceny i podmínky. V případě potřeby či delšího servisu nabídneme možnost zapůjčení náhradní tiskárny.
Provádíme servis a opravy následujících značek tiskáren
- Tiskárny etiket a tisková zařízení Zebra
- Tiskárny čárových kódů a etiket Citizen
- Kioskové tiskárny Sanei
- Tiskárny Printronix
- Tiskárny Microplex
- Tiskárny Compuprint
- Tiskárny Wincode
- Tiskárny Custom
Dále provádíme servis skládacích zařízení Welltec a Paragon.
Záruční servis tiskáren
Záruční servis tiskáren zajišťuje odstranění výrobních vad, které na tiskových zařízeních vzniknou v průběhu používání během záruční doby za předpokladu, že zařízení dodala společnost CPD-REAtrade.
Místo realizace opravy tiskárny
- v servisním středisku CPD-REAtrade
- výjezdem do místa zákazníka
- v servisním středisku výrobce
Doba opravy
Standardně je doba opravy tiskárny 5 pracovních dní. V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního střediska výrobce.
Pozáruční a mimozáruční servis tiskáren
Servisní středisko CPD-REAtrade zajišťuje kromě pozáručního servisu též mimozáruční servis tiskáren (pro zařízení nedodaná společností CPD-REAtrade), a to pro zařízení, která jsou v nabídce. Servis zařízení, která nemáme v nabídce, je možný po dohodě s námi.
Místo realizace opravy tiskárny
- v servisním středisku CPD-REAtrade
- výjezdem do místa zákazníka
- v servisním středisku výrobce
Doba opravy
Zákazník má možnost zvolit v závislosti na urgenci požadavku mezi kategorií opravy expres (48 hodin v prac. dnech) a standard (5 prac. dní). V případě nutnosti zaslání zařízení na opravu výrobci je doba opravy závislá na podmínkách servisního střediska výrobce.
Servisní smlouvy dle individuálních požadavků zákazníka
Pro naprostý klid a jako pojistku zákazníka pro případ výpadku provozu důležitého zařízení nebo při specifických požadavcích zákazníka, nabízíme uzavření individuální servisní smlouvy. Pokud zákazník požaduje podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Některé možnosti rozsahu servisu ve sjednané servisní smlouvě:
- doba opravy či zásahu
- garance dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
- dohledové služby a vzdálené řešení problémů
- pravidelné prohlídky a čištění (profylaxe)
- rozšířené nebo nepřetržité servisní služby (7×24 Hotline)
Jak postupovat při předání tiskárny do opravy nebo při objednání servisního výjezdu?
Zařízení do opravy je možné předat osobně ve společnosti CPD-REAtrade v pracovních dnech v době 9:30-17:00 hodin, nebo odeslat pomocí spediční společnosti. Servisní výjezd musí být vždy objednán písemně. Pro objednání servisního výjezdu či opravy tiskárny prosím využijte připravený formulář, který je ke stažení níže na této stránce. Tento formulář vytiskněte a vyplněný přiložte k zaslané tiskárně či příslušenství.